عباسزاده گفت: دشمنان بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی این جنایت را تحمل نخواهند کرد و منتظر انتقام سخت باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت‌الاسلام روح‌الله عباسزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت، اظهار داشت: شهید سلیمانی افتخار دیار کریمان و ایران است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در۱۳دی ماه، عنوان کرد: دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بار دیگر فاجعه‌ای آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطر مزار شهیدان به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند، گفت: دشمنان بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی این جنایت را تحمل نخواهند کرد و منتظر انتقام سخت باشند.

عباسزاده با اشاره به اینکه ما به جانفشانی‌های مسئولان دولتی، امنیتی کشور و استانمان ایمان داریم، تصریح کرد: به آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودکش می‌گوییم اگر هدف شما از اینگونه جنایات و شرارت‌ها مضطرب کردن مردم مومن ایران اسلامی از قدم برداشتن در مسیر استکبار است، بدانید که سخت در اشتباه هستید.

خطیب جمعه ریگان در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن با این جنایتی که در گلزار شهدای کرمان انجام داد، محبوبیت حاج قاسم بیشتر شده است.

انتهای خبر/