رضازاده گفت: آمریکا و ناوآمریکایی تا دندان مسلح ،سربازان دوره دیده و متخصص در دزدی که به درجه استادی هم رسیده بودند نفتکش ایرانی را می‌دزدند و نفت آن را به غارت می‌برند اما دلاورمردان نیروی دریایی سپاه جان برکف کاری می‌کنند کارستان، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا، آمریکایی که خود را ابر قدرت جهان می‌داند فروریخت.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا زاده  امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: راه اصلاح یک مملکت فرهنگ آن است.

وی بیان کرد: بی جهت نیست هدف اصلی استعمارگران، در راس تمام اهداف آن ها هجمه و هجوم به سمت فرهنگ جوامع زیر سلطه آن هاست.

خطیب جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، اصلاح فرهنگ عمومی را از همه ی کارها مهم تر می‌دانند،محور همه ی کار ها اصلاح فرهنگ عمومی است.

حجت الاسلام رضا زاده خاطر نشان کرد:مقدمه استقلال  در همه زمینه ها  استقلال فرهنگ عمومی است.

او اضافه کرد: در این برهه زمانی  که فضای مجازی علیه انقلاب، جوانان انقلابی ، شبکه های ماهواره ای به سمت جوانان ما تیر پرتاب می‌کنند وظیفه ما این است که فرهنگ قرآن، عدالت محوری، فرهنگ ایرانی اسلامی باید در جامعه پیاده سازی شود.

امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به روز ۲۰ آبان ماه سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم و یاران شهیدش گفت: مردم ایران و مسلمان جهان با انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی  فهمیدند که ایران روبروی ظلم و زور می ایستد.

حجت الاسلام رضازاده بیان کرد: آمریکا و ناوآمریکایی تا دندان مسلح ،سربازان دوره دیده و متخصص در دزدی که به درجه استادی هم رسیده بودند نفتکش ایرانی را می‌دزدند و نفت آن را به غارت می‌برند اما دلاورمردان نیروی دریایی سپاه  جان برکف کاری می‌کنند کارستان،  هیمنه قدرت پوشالی آمریکا،  آمریکایی که خود را ابر قدرت جهان می‌داند فروریخت.

او اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی موشک نقطه زن سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کرد.

خطیب جمعه شهرستان ریگان با اشاره به گفته صهیونیست ها که می‌گویند خود را به حمله ی تاسیسات هسته‌ای ایران آماده می‌کنند تصریح کرد: خیلی مضحک و خنده دار است ، به آن ها می‌گوییم که فرزندان این کشور چه بلایی بر سر ناو آمریکایی و دزدان خبیث آوردند.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اذعان کرد: اگر غلطی از آمریکا و صهیونیست ها سر بزند تل آویو را با خاک یکسان میکنیم .

حجت الاسلام رضا زاده در پایان از حضور مردم شهرستان در تجمع ۱۳ابان قدردانی کرد.

انتهای پیام/