مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان گفت: دنیا نظاره‌گر برگزاری انتخابات در کشور ما است و دشمن حضور مردم در پای صندوق‌های رای را ارزیابی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان و خطیب جمعه کرمان صبح امروز در شوراى ادارى استان کرمان که در سالن شهید مرتضوى برگزار شد، با تبریک ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: امیدواریم که این عید بر همه شیعیان جهان مبارک باشد و خداوند ما را جزو زمینه‌سازان ظهور آن حضرت قرار بدهد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات در کشور هستیم، گفت: یکی از شعارهای اساسی نظام اسلامی “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” بود، گفت: جمهوری اسلامی تکلیف خود را با شرق و غرب مشخص کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه غرب به‌دنبال آزادی بود و شعار آزادی داد اما در عمل اینگونه نبود، افزود: آنها به دنبال آزادی به معنای بی بند و باری هستند و امروز خودشان متضرر این نوع آزادی شدند.

وی با اشاره به اینکه ساده‌ترین راه برای حکمرانی فاسد ترویج آزادی‌های جنسی است و غرب به دنبال آن است، بیان کرد: جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و حرف ما این است که مردم حرف اول را می‌زنند و اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در راهپیمایی‌های مختلف از مانند ۲۲ بهمن را می‌بینیم، عین مردم‌سالاری دینی است.

صباحی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما بسیار اهمیت دارد و دنیا نظاره‌گر برگزاری انتخابات در کشور است، افزود: دشمن حضور مردم ما در پای صندوق‌های رای را ارزیابی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این کشورها خودشان انتخابات ندارند اما به ایران که می‌رسد دنبال انتخابات و مشارکت مردم هستند، ادامه داد: نه اینکه ما برای نظر دشمنان انتخابات برگزار می‌کنیم که دین ما بر مردم‌محوری تاکید دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه دین ما مردم را محور می‌داند، گفت: امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را تشکیل داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی رای مردم را حق‌الناس دانستند.

انتهای پیام/۵۱۱/