معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن دو مثلث جدی برای انتخابات امسال طراحی کرده و تضعیف، تخریب و انشقاق مثلث دشمن است که ملت را از امام و حاکمیت اسلامی جدا کند، گفت: دشمن برای انتخابات هدف دارد و برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از  خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان از هوشمندی مردم عزیز ایران دارد؛ مردم ما یکبار دیگر به دشمن دست رد زدند و پای انقلاب و امام خویش ایستادند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۶ در بیانیه حج به حجاج فرمود «ای نشستگان در پیشگاه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید»، گفت: در آن مقطع رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و امروز به نظر من ایستادگان در مقابل دشمنان خدا نخبگان و اساتید علمی هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جنگ امروز ادراکی، شناختنی و فرهنگی است و دشمن از بستر فضای مجازی اهداف خود را به پیش می‌برد، ادامه داد: مسئولیت امروز اساتید یک مسئولیت سنگین برای امیدآفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بزرگترین حدوث تاریخ بشری بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) است و دین اسلام کامل‌کننده ادیان الهی است؛ بقای دین خدا با حکومت اسلامی است و پیامبر (ص) بعد از بعثت در مدینه حکومت اسلامی را تشکیل داد.

سردار معروفی با بیان اینکه متاسفانه بعد از ۵۰ سال از بعثت چه اتفاقی افتاد که حکومت اسلامی به سلطنت تبدیل شد و بعد از آن حادثه کربلا اتفاق افتاد و فرزند رسول خدا (ص) را به قتلگاه کشاندند، گفت: دشمن ذائقه مردم را تغییر داد و توانست به نتایج شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه بعد از عاشورا نهضت حسینی باعث بقای دین خدا شد و امروز انقلاب اسلامی ایران نیز به عاملی برای بقای دین خدا تبدیل شده است، ادامه داد: امام خمینی (ره) ۱۵ سال کار نرم کرد تا توانست افکار عمومی جامعه را کنار هم قرار دهد، همراهی مردم را ایجاد کند و در نتیجه آن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرد و امروز انقلاب اسلامی ایران فخر انبیا و اولیای الهی است، گفت: بقای این حدوث بزرگ که برگرفته از حدوث نبوی است وظیفه چه کسانی است و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال مردد کردن ذهن دانشجویان است تا آنها را از اسلام و انقلاب جدا و منحرف کند، افزود: دشمن به‌دنبال آن است که زیبایی ایران اسلامی را بگیرد و این زیبایی در جهان الگو‌ نشود؛ بزرگترین زیبایی ایرانی عفت او است.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال کشف حجاب نیست و در حوزه برهنگی وارد شده است تا در جامعه فساد ایجاد کند، ادامه داد: دشمن با هدف زدن قائده سبک زندگی ایرانی اسلامی با ما وارد جنگ شده است؛ دشمن می‌خواهد خانواده ایرانی را به فروپاشی برساند و می‌داند با فساد خانواده فرزند خوب تربیت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با حاشیه‌سازی به‌دنبال مشغول کردن اذهان جامعه به‌ویژه مسئولان است تا وقت خود را در حاشیه بگذرانند، گفت: دشمن ازدواج سیاه را ازدواج سفید معرفی کرده و مواردی چون عدم فرزندآوری همه توطئه دشمن بوده و با ترویج اعتیاد و از بین بردن جوانان کشور به‌دنبال بی‌ناموسی و بی‌غیرتی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن دو مثلث جدی برای انتخابات امسال طراحی کرده و تضعیف، تخریب و انشقاق مثلث دشمن است که ملت را از امام و حاکمیت اسلامی جدا کند، افزود: دشمن برای انتخابات هدف دارد و برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان چشمشان به انتخابات امسال ایران است و دشمن هم برای آن کمین کرده است، بیان کرد: در انتخابات پیش رو اول حضور مردم مهم است و بعد آن انتخاب افراد اهمیت دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه بزرگ‌ترین نگرانی من در آینده دانشگاه عدم استحکام است، گفت: اولین وظیفه ما استحکام‌بخشی به دانشگاه و وحدت و تقریب است و در دانشگاه وظیفه داریم برای تقویت علمی اساتید و دانشجویان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه ذهن دانشجوی ما نباید مردد بماند و در بزنگاه نتواند تصمیم بگیرد، افزود: مقام معظم رهبری فرمود خرمشهرها در پیش است و اگر در جبهه استحکام نباشد ما قادر نخواهیم بود خرمشهر را فتح کنیم و دشمن همین را می‌خواهد که ما با هم وحدت نداشته باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/