معاون استاندار کرمان با بیان اینکه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور داوطلبان برگزار شده است، گفت: زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق‌های رای فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: آخرین تدابیر نسبت به برگزاری انتخابات سالم، امن و پرشور در استان کرمان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: اکثر فرآیند انتخابات در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از برگزاری رزمایش‌هایی برای آمادگی هر چه بیشتر در استان خبر داد و گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه سوم اسفندماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور داوطلبان تایید شده در استان برگزار و این داوطلبان توجیه کامل شدند، ادامه داد: زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق های رای فراهم شده است.

رحمانی بیان کرد: امیدواریم که مردم مانند همیشه که پای آرمان‌های انقلاب و شهدا بودند در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز در صحنه حضور پیدا کنند و شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

انتهای پیام/