مسئول مواکب ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان از ساماندهی ۳۱۳ موکب خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان مراسم سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ۳۵ موکب در ورودی‌ها و سطح شهر جانمایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، سرهنگ مهدی آشورماهانی مسئول هماهنگی مواکب ستاد بزرگداشت مکتب شهید سلیمانی در کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در ایام چهارمین سالگرد شهید سلیمانی قرار داریم و هر ساله در این ایام استان کرمان میزبان خیل زائران، عاشقان و دلدادگان سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در کرمان از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود، گفت: به این مناسبت مراسمی هم در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان و هم در تمامی شهرستان‌های استان در این ایام پیش‌بینی شده است.

مسئول هماهنگی مواکب ستاد بزرگداشت مکتب شهید سلیمانی در کرمان با اشاره به اینکه به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران عزیز تاکنون ۳۱۳ موکب ثبت کرده‌اند، افزود: خوشبختانه جانمایی و ساماندهی تمامی این موکب‌ها تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ موکب در ورودی‌ها و سطح شهر کرمان جانمایی شده است، گفت: از جمله این موکب‌ها می‌توان به موکب ورودی جاده هفت باغ علوی، ورودی میدان بیرم‌آباد، پارک مسافر، ورودی جاده زرند و انتهای خیابان شهید رجایی و موکب‌های ترمینال، فرودگاه و راه آهن کرمان اشاره کرد.

آشورماهانی با اشاره به اینکه بقیه موکب‌ها در محدوده گلزار شهدای بین المللی کرمان از گنبد جبلیه تا میدان ورودی گلزار ساماندهی و جانمایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۶۶ موکب فرهنگی است و ما بقی موکب‌ها، موکب‌های خدماتی هستند که خدماتی بهداشتی، درمانی، تغذیه، میان‌وعده و پذیرایی را به زائران سردار دل‌ها ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقبال مردمی برای برپایی این موکب‌ها از سراسر کشور زیاد بوده است، گفت: به دلیل محدودیت‌هایی که در پذیرش موکب‌ها وجود داشت نزدیک ۲۰ روز است که سایت برای ثبت نام موکب‌ها بسته شده است و اگر سایت باز می‌شد تا ۵۰۰ موکب ثبت‌نامی داشتیم.

مسئول هماهنگی مواکب ستاد بزرگداشت مکتب شهید سلیمانی در کرمان با تشکر از مردم ایران اسلامی و استان کرمان که استقبال بسیار زیادی برای برپایی این موکب‌ها کردند، ادامه داد: امیدوار هستیم که در این ایام میزبان خوبی برای زائران شهید سلیمانی باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/