حجت‌الاسلام رضازاده اشاره داشت به سفر آیت‌الله رییسی رئیس‌جمهور به کشور سوریه و تصریح کرد: بی‌شک سفر آیت‌الله رییسی به سوریه در بهبود روابط کشورهای منطقه تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به هفته معلم و شهادت شهید مطهری، اظهار کرد: معلمان معماران آینده کشور هستند.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: جامعه‌معلمین از بهترین و شریف‌ترین قشرهای کشور هستند.

وی اشاره داشت به سفر آیت‌الله رییسی رئیس‌جمهور به کشور سوریه و تصریح کرد: بی‌شک سفر آیت‌الله رییسی به سوریه در بهبود روابط کشورهای منطقه تأثیر بسزایی دارد.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه پیروزی فرهنگ مکتب سلیمانی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است، عنوان کرد: ایران قوی یعنی سفر رئیس جمهورش به یک کشور جنگ‌زده لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخته است.

وی با اشاره به اینکه باید از جوان ایرانی ترسید، افزود: در تحریم کامل به سر می‌بریم، رسیدن به ساخت موتور بومی هواپیما، رشد و توسعه پالایشگاه‌ها و میادین نفتی به دست متخصصان و مهندسان ایرانی یعنی کشور ایران توانایی‌های فراوانی دارد.

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به شهادت آیت‌الله سلیمانی و جوان سبزواری، شهید غیرت و حادثه سروان و شهادت رئیس پلیس آگاهی این شهرستان و همسرش، تصریح کرد: آن پست‌فطرتی که به همسر شهید شهرکی شلیک کرد از حیوان هم پست‌تر است.

وی افزود: مگر چه گناهی کرده بود همسر شهید شهرکی بجز همراه و همسر سرباز فداکار رهبرعزیزمان بود.

وی در خاتمه به هفته بسیج سازندگی اشاره و گفت: از همه جهادگران بسیجی سراسر کشور و شهرستان ریگان قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/