دادستان ریگان از رفع تصرف سه هکتار از اراضی ملی ودولتی خبر داد و گفت: ارزش ریالی زمین های رفع تصرف شده بیش ۱۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان ریگان، سید روح الله میرتاج الدینی موقعیت اراضی متصرفه را داخل محدوده وحریم شهرمحمد آباد ریگان اعلام  و اظهار داشت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری، میزان سه هکتار از اراضی ملی که در تصرف متصرفین بصورت غیر قانونی بود با دستور و نظارت دادستان ریگان در معیت و با حضور نیروهای فراجا رفع تصرف و به بیت المال اعاده گردید.

این مقام قضائی تصریح کرد: از ابتدای امسال توسط اداره راه و شهرسازی بیش از ۴ هکتار از زمین‌های ملی ودولتی در شهرستان‌های ریگان وگنبکی از چنگ زمین خواران و متصرفین بازستانده شده و به بیت المال بازگشته است.

وی عنوان کرد: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده وحریم شهرهای تابعه؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه وشهرسازی استعلام فرمائید، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو وفرصت طلب قرار نگیرند.

در ادامه رئیس اداره راه وشهرسازی بیان کرد: درصورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی چه در محدوده وحریم شهر با شماره تلفن واحدیگان حفاظت از اراضی دولتی اداره راه وشهرسازی ۴۴۳۶۱۲۶۳_۰۳۴ تماس حاصل فرمایند.

صادق ابوالقاسمی از گشت‌زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده وحریم شهرهای تابعه به صورت محسوس ونامحسوس و شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت آن اداره خبر داد.

انتهای خبر/