مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و از هیچ جریان فکری، سیاسی و اجتماعی دفاع نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علی عرب پور گفت: یکی از خطوط قرمز سپاه، انقلاب اسلامی و دستاورد‌های باعظمت و بابرکت آن است و سپاه خود را مکلف به حراست و پاسداری از آن می‌داند.

وی بیان کرد: سپاه در رابطه با انتخابات و مسائل سیاسی بر اساس منشور مستخرج از قانون اساسی، مکلّف به رعایت مُرّ قانون در همه مسائل سیاسی است و انتخابات به عنوان موضوع سیاسی و اجتماعی برای سپاه بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام عرب پور تصریح کرد: علاوه بر ایجاد امنیت برای برگزاری انتخابات پرشور و همگانی، سپاه در بُعد امنیتی و حراستی از انتخابات ۱۱ اسفند همانند نهاد‌های نظامی و انتظامی موظف به انجام تکالیف خود در خصوص برگزاری انتخابات پرشور حماسی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هیچ فرمانده و مدیری در مجموعه سپاه حق ندارد له یا علیه نامزد‌های موجود در صحنه انتخابات تبلیغ کند و یا حرفی بزند.

حجت‌الاسلام عرب پور افزود: مراقب باشیم دشمن افرادی را در این جبهه نفوذ ندهد؛ زیرا مجلس آینده باید قوی باشد و البته مجلس خبرگان مهم تر است؛ زیرا از حساسیت بیشتری برخوردار است و چون دشمن علیه ولایت فقیه تبلیغ می‌کند، مردم باید با رأی دادن مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند و ثابت کنند تا آخر پای ولایت می‌مانند و دست از ولایت بر نمی‌دارند.