رضازاده با بیان اینکه نسل جدید سرمشق خط سرخ ایثار، شهادت و از جان گذشتن در راه ولایت را از مکتب شهید سلیمانی می آموزند، افزود: سیل جمعیت به طرف گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار پرنور شهید سلیمانی، نشان قدردانی مردم ایران عزیز از مقام شامخ شهید سلیمانی و فدایی ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه انسان از آغاز خلقت تاکنون پوشش بدن را یک امر ضروری و واجب می داند، اظهار کرد: حسن ذاتی پوشش و حجاب برای همگان ثابت است و عریان بودن در جامعه امری ناپسند عقلایی محسوب می‌شود.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: بانوی ایران اسلامی آزادی معرفی شده از رسانه های غربی را نمی خواهد،  با حجاب  و پوشش عقلائی شرعی به راه کمال و محبوبیت خود ادامه می دهد.

رضازاده در ادامه عنوان کرد: دشمن با حمله به مقام ولایت می خواهد به هدفش برسد اما نمی داند باید از سر نعش ما بسیجیان رد شود تا به آن مقام برسد و این را هم می گویم  که همه ملت ایران بسیجی هستند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه نسل جدید سرمشق خط سرخ ایثار، شهادت و از جان گذشتن در راه ولایت را از مکتب شهید سلیمانی می آموزند، افزود: سیل جمعیت به طرف گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار پرنور شهید سلیمانی، نشان قدردانی مردم ایران عزیز از مقام شامخ شهید سلیمانی و فدایی ولایت است.

وی خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی استان، گفت: جاده دهرضا برای روستاهای متعدد آن منطقه مناسبت نیست، سیل سال گذشته جاده را از بین برده، فکری به حال مردم منطقه دهرضا برداريد.

امام جمعه ریگان  تصریح کرد: مشکل دیگر شهرستان کمبود پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان است.

رضازاده با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم باید پاسخگوی کمبود پزشک در ریگان باشد، عنوان کرد: مردم برای یک بیماری مختصر نمی توانند به مراکز درمانی بم مراجعه کنند.

انتهای پیام/