فرماندار ریگان گفت: طوفان شدید شن از شب گذشته در شهرستان ریگان آغاز شده است و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود و 23 خودرو در محور ترانزیتی ریگان - چابهار دچار خسارت شن‌زدگی شدند.

امین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار کرد: طوفان شدید شن از شب گذشته در شهرستان ریگان آغاز شده است و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود و ۲۳ خودرو در محور ترانزیتی ریگان – چابهار دچار خسارت شن‌زدگی شدند.

فرماندار ریگان با بیان اینکه نیروهای امدادی از شب گذشته تا کنون به ۱۷ خودروی گرفتار در طوفان شدید شن امدادرسانی کردند، اظهار کرد: وضعیت شهرستان بسیار بحرانی است و تمام دستگاه‌های امدادی شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی گفت: گرد وغبار شدید تاکنون در ریگان ۱۹ شهروند ریگانی را راهی بیمارستان کرده و همچنین ۱۰۰ روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است که دسترسی به این روستاها امکانپذیر نیست.

باقری با اشاره به خسارت طوفان شدید شن به مزارع گندم و جو و باغات نخیلات و مزاع یونجه این شهرستان بیان داشت: ریگان بعد از خوزستان دومین کانون بحران فرسایش بادی در کشور است که با کوچکترین طوفانی خسارات زیادی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد می‌شود.

انتهای پیام/