حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه قدرت استکبار رو به افول است و در آینده ای نزدیک فروپاشی در آمریکا اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه اشاره داشت به پنجم دیماه سالروز دلخراش زلزله بم و ضمن طلب آمرزش برای درگذشتگان این حادثه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری دو بار به صورت میدانی در جهت مدیریت بحران به شهرستان زلزله زده بم سفر کرد.

وی اشاره داشت به فتنه ۸۸ و بیان کرد: در فتنه ۸۸ آمریکایی ها در ایران، برخی ها آب به آسیاب دشمن می ریختند و پرچم عزای امام حسین علیه السلام را  آتش زدند و عکس امام  عزیزمان را پاره کردند.

خطیب جمعه ریگان به حماسه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره و عنوان کرد: از پیامدهای مبارک بصیرت، بلوغ سیاسی است. بلوغ سیاسی ایستادن عاقلانه و معقولانه در برابر ارزش‌ها و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: ملتی که می‌خواهد به بلوغ سیاسی دقیق برسد باید حافظه تاریخی خودش را درست کند.

رضازاده با اشاره به اینکه جامعه نابالغ کودکی رشد نیافته است و محتاج آقا بالاسر است که نمونه آن در اروپاست، تصریح کرد: اما در ایران مردم در حکومت نقش بسزایی دارند که این مردم‌سالاری دینی حقیقی است.

وی با بیان اینکه قدرت استکبار رو به افول است و در آینده ای نزدیک فروپاشی در آمریکا اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند.

خطیب جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد: مردم شهرستان ریگان منتظر حضور شهید گمنام ۱۷ ساله است که نورش بر شهر ما بتابد.

انتهای پیام/