آقاملایی گفت: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است برای خودسازی انسان و با توجه به فرا رسیدن ایام هفته بزرگداشت مقام معلم باید از کسانی که برای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل ، حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در جلسه شورای آموزش و پرورش و ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است برای خودسازی انسان و با توجه به فرا رسیدن ایام هفته بزرگداشت مقام معلم باید از کسانی که برای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

او افزود: معلمان در حال خدمت به آینده اسلام، کشور و بشریت هستند و یکی از حساسترین و مهمترین مشاغل، معلمی و مهمترین دستگاه ها، آموزش و پرورش است که مسئولیت تعلیم و تربیت افرادی را بعهده دارند که قرار است در آینده کشور را اداره کنند.

آقاملایی در ادامه به تلاش‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: زبان برای تشکر از زحمات معلمان و آموزش و پرورش در ایام کرونا قاصر است و همه باید به طور جدی در همه ابعاد به ویژه در شرایط فعلی که ایام برگزاری امتحانات است، از نظام آموزشی حمایت کنیم.

امیر باقری زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فهرج نیز دراین نشست گفت: تلاش‌های آموزش و پرورش در راستای کیفیت بخشی آموزش در سال‌های اخیر ‏قابل تقدیر است. ‏

او افزود: در شرایط کرونایی اول باید از زحمات کادر درمان تشکر کرد و یکی از مجموعه‌هایی که مشکلات فراوانی در ایام کرونا دارد آموزش و پرورش است که خوشبختانه با تلاش و زحمات فراوان معلمان و کادر مدیریتی آموزش و پرورش فعالیت‌های بسیار خوبی دارند.

باقری زاده تصریح کرد: تلاش‌های آموزش و پرورش در راستای کیفیت بخشی آموزش در سال‌های اخیر قابل تقدیر است و باید از فعالیت ارزشمند همه معلمان شهرستان نهایت قدردانی را داشته باشیم و در هفته بزرگداشت مقام معلم همه به صورت نمادین از این قشر فرهیخته تقدیر خواهیم کرد و مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط آماده هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در هفته معلم و ایام برگزاری امتحانات هستند.
مجتبی شهمرادزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج نیز گفت: ‏هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات ارزنده معلمان به صورت نمادین است. ‏

او افزود: در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات ارزنده معلمان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج تصریح کرد: زحمات و تلاش‌های معلمان در هیچ شرایطی قابل جبران نیست به ویژه در شرایط سخت کرونایی که فقط باید به صورت نمادین از ایثارگری و فداکاری معلمان در این روز‌های سخت تشکر کرد که برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم نهایت تلاش را داشتند و امیدواریم همه ما بتوانیم فقط زحمات معلم را یادآور شویم و در این هفته که در ایام شهادت استاد گرانقدر شهید مطهری است از مقام معلم تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ح