حجت الاسلام غضنفرآبادی به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی بزرگ و بی شمارند؛ اما دشمن با تبلیغات سوء، درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین جامعه است. 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام عظمای ولایت گفت: با شعار سال، شعاری برخورد نشود.

او  به شعار سال «تولید، دانش بنیان، و اشتغال آفرین» اشاره کرد و گفت: همه مسئولان پای عمل بیایند و به شعار سال جامه عمل بپوشانند و اگر عده‌ای در این زمینه کوتاهی کنند به خود، جامعه و رهبری ظلم کرده اند.

امام جمعه موقت ریگان می گوید: شعار‌های سال‌های گذشته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حلال مشکلات اقتصادی بود؛ بنابراین  شعار سال نباید فقط بر فرم‌های ادارات باشد؛ بلکه در عمل نیز باید عملیاتی شود.

او گفت: تولید و دانش بنیان به این معنا است که دانش و تکنولوژی وارد تولید شود.

حجت الاسلام غضنفرآبادی می گوید: با عجین شدن کار تولید با تکنولوژی، هزینه‌های تولید کاهش خواهند یافت.

به گفته او با به کارگیری نخبگان و فارغ التحصیلان در حوزه‌های مختلف، مشکل بیکاری برطرف و تولید داخلی رونق خواهد گرفت.

امام جمعه موقت ریگان می گوید: مبارزه با قاچاق کالا، باید جدی گرفته شو.

او  به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی بزرگ و بی شمارند؛ اما دشمن با تبلیغات سوء، درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین جامعه است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی می گوید: تولید، کار و اشتغال در حال رونق است و شاهد وضعیت مطلوب مردم در آینده ای نزدیک در دولت مردمی هستیم.

انتهای پیام/