امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه مجاهدات میدانی و ديپلماسي این مرد بزرگ سند گویای کارآمدی و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: ابعاد پنهان و ابهامات صوت منتشر شده وزیر امور خارجه باید برای مردم روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن اشاره به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه و بیان اظهاراتی در خصوص سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک شخص نیست، ایشان قهرمان ملی و اسلامی این مردم و یک مکتب است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مکتب اخلاص، شجاعت، مدیریت هوشمندانه، اقدام سریع و به موقع، مکتب عزت‌ ملی و جلوه نصرت دین است و مجاهدات میدانی و ديپلماسي این مرد بزرگ سند گویای کارآمدی و سربلندی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: تبیین، ترویج و حفاظت از مکتب شهید سلیمانی، مسئولیتی ملی و اسلامی بر عهده‌ همگان به ویژه دولتمردان جمهوري اسلامي است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ملت این است، آنچه در مصاحبه تازه منتشر شده از وزیر خارجه آمده است؛ جبران و ابعاد پنهان و ابهامات آن برای مردم روشن شود.

انتهای پیام/م