رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مجلس دهم اصلا در میادین حضور نداشت و به وظایف خود در اغتشاشات 96-67 و 98 عمل نکرد،‌گفت: مجلس یازدهم باید به وزرایی سالم و پاک دست رای دهد تا زیرمجموعه آن فسادانگیز نباشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،موسی غضنفرآبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام از حوزه انتخابیه بم گفت:‌ من با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستم. ضمن اینکه متاسفانه یکی از گرفتاری‌ها آن است که اصلا مشخص نیست نامزدهای انتخابات چگونه از پس هزینه‌های آن برآمده و مشخص نیست که این حجم از پول را که برای انتخابات خرج  می‌کنند از کجا آورده‌آند.

وی افزود:‌ ممکن است در آینده انسان‌های پاک و مستضعف وارد مجلس نشوند چرا که اگر انسان‌های پاکی هم وجود داشته باشند در زد و بندهای سیاسی کشور تحت الشعاع قرار گرفته و گرفتار شوند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای از نماینده‌ای به وسیله هزینه‌های دیگران وارد انتخابات شوند وامدار سرمایه‌داران شده و دیگر به مردم توجه نکنند. ضمن اینکه اگر نماینده‌ای وامدار جریان و یا سرمایه‌داری شود باید فاتحه مجلس انقلابی را خواند.

غضنفرآبادی با انتقاد از مجلس دهم گفت: متاسفانه حاشیه‌های مجلس دهم بسیار زیاد بود. به طوری که اغتشاشاتی که در سال‌های ۹۶-۹۷-۹۸ انجام شد به هیچ وجه حضور مجلس را در این حوادث و بررسی و تصویب موضوعات برون رفت از آن ندیدم. هر چند افراد معدودی در این مجلس اقدامات را بررسی می‌کردند اما تاثیر گذار نبودند.

وی گفت:  متاسفانه برخی نمایندگان در این حوادث به وظایف اصلی خود عمل نکرده و دغدغه و مشکلات مردم را پیگیری نکردند.همچنین برای هوشیاری مردم هم کار را دنبال نکردند.

نماینده ادوار مجلس  با بیان اینکه متاسفانه در مجلس دهم برخی نطق‌ها به گونه‌ای بود که گویا از رادیو اسرائیل فردی ضد انقلاب در حال سخنرانی است و متاسفانه این گونه افراد هم در مجلس فعلی کم نبودند.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: اگر مجلس توانمند و قدرتمند و انقلابی باشد به هر وزیری رای نمی‌دهد ضمن اینکه مجلس باید به وزیری که سالم و پاک است، رای دهد تا زیرمجموعه آن هم سالم بوده و فسادانگیز نباشند.

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی استان تهران در پایان گفت:کسانی که صلاحیت های لازم را ندارند شورای نگهبان آنها را تایید نکند و شورای نگهبان مقتدرانه تصمیم بگیرد .

انتهای پیام/