سخنگو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از توقیف محموله 4 ميليارد و 400 ميليون ريالي مرفین به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در شرق استان خبر داد و گفت: ضربه به بنیان های اقتصادی و اموال نامشروع قاچاقچیان مواد مخدر می تواند انگیزه سوداگران مرگ را کم کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان ریگان، علی سخنگو اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بم در یکی از مسیرهای مورد استفاده بانده های قاچاق مواد مخدر در شهرستان ریگان (جاده خاکی بهشت زهرای رحمت آباد) در حالی که اعضای یک باند قاچاق قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از این مسیر داشتند، طی عملیاتی باند مزبور روز گذشته مورد ضربه قرار گرفته که طی بازرسی بعمل آمده از یکدستگاه موتور سیکلت ایژ متعلق به اعضای این باند مقدار تقریبی ۴۴کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین به ارزش تقریبی ۴ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال کشف و موتور سیکلت مزبور نیز توقیف گردید.

دادستان شهرستان ریگان با بیان اینکه دستگاه قضایی در امر مبارزه با مواد مخدر جدی است، تصریح کرد: اقدامات لازم ‌در خصوص شناسایی محل اختفای متهمین متواری و دستگیری آنها در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کسب سودهای کلان مالی مهمترین انگیزه در امر قاچاق مواد مخدر می باشد،افزود: یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضایی در روند مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان است و به همین دلیل ضربه به اموال نامشروع کسب شده و رد مال قاچاقچیان بهترین حربه در راستای کاهش انگیزه آنان است.

سخنگو در خاتمه عنوان کرد: در برخورد با فساد خط قرمز نداریم، باید افرادی که می‌خواهند قانون‌مند عمل کنند، احساس امنیت کنند و افرادی که قصد تخلف دارند، احساس ترس و ناامنی کنند.

انتهای پیام/