طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه 6 کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در ریگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه هزینه مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد، زیرا چهره‌های اثرگذار در دنیا محصول مدارس هستند، گفت: کار خیر مدرسه سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم و مبارزه با نادانی، بزرگترین فقر بشریت را فراهم می کند.

وی افزود: گذشتن از مال دنیا و پول کار ساده‌ای نیست چون زینت دنیاست که انسان را به خود جذب می کند و هر کس بتواند از آن بگذرد و مانند خیران آن را در مسیر علم و دانایی صرف نماید، جایگاه ممتازی دارد.
رضایی با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی به همت خیران در استان کرمان گفت: در ده ماه اخیر عملیات ساخت ۴۳ مدرسه به همت خیران در استان آغاز شده است.
بر پایه این گزارش، این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای۴۹۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان به همت مرضیه مطهری و بنیاد نیکوکاری مهر گیتی احداث ‌شده است.

انتهای پیام/