مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان گفت:در اجرای طرح همیاران زکات استان در ریگان تا کنون یک میلیارد ریال زکات از محصول خرمای نخلداران جمع آوری شده است.

علی رکن آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به فصل برداشت خرما در شهرستان ریگان ،اظهار داشت:تا کنون بیش از ۶۰۰ عدد کارتن خرما از نخلداران ریگانی جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان بیان داشت: یکی از مسائل اعتقادی پرداخت زکات است و نخلداران ریگانی در زمینه پرداخت زکات اهتمام جدی دارند.

وی تصریح کرد: در راستای طرح همیاران زکات استان در شهرستان ریگان ۶ روحانی از شهرستان‌های استان با حضور در نخلستان‌ها و مشاور‌های لازم به نخلداران در زمینه کمک به جمع آوری زکات با کمیته امداد شهرستان همکاری دارند.

رکن ابادی در ادامه ابراز داشت : در سطح شهرستان نیز ۱۳۵ عامل جمع آوری زکات در روستا‌ها نیز با کمیته امداد همکاری می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در روستا‌ها صرف پروژه های عمرانی در همان روستا‌ها خواهد شد، اذعان داشت : سال گذشته بیش از ۳۰ طرح عمرانی در روستا‌های شهرستان از جمع آوری زکات انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان در پایان ابراز داشت: طرح همیاران زکات در نخلستان‌های شهرستان ریگان تا پایان برداشت محصول خرما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/