حجت الاسلام رضا زاده گفت: مذاکره ایران با اروپا، فقط برای رفع تحریم ها است و مذاکره به سبک گذشته پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به شهادت آیت الله مدنی و آیت الله طالقانی به اولین امام جمعه تهران اشاره کرد و گفت: نماز جمعه از یادگاران امام راحل (ره) و فکر بکر برگرفته از روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه، تریبون مردم جامعه است، افزود: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در نماز جمعه، حمایت همه مردم به نماز جمعه را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه آمدن در نماز جمعه و تربیت نسل انقلابی در پرتو سخن گهر بار امام (ره) و رهبر عظیم الشان، آینده کشور را ترسیم می‌کند، بیان داشت: نماز جمعه هر شهرستان، نماد آن شهرستان است که مردم ریگان با حضور خود در نماز جمعه، شکوه ولایت مداری خود را رقم زدند.

وی به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دولت سیزدهم، مبنی بر بازسازی اعتماد عمومی اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی، متمایز با سایر انقلاب ها است

امام جمعه ریگان افزود: انقلابی گری از منظر مقام عظمای ولایت این است که عادلانه، خردمندانه، دلسوزانه منصفانه، قاطعانه و بدون رودروایسی عمل کنیم و رفتار انقلابی؛ یعنی رفتاری جهادی برای عملی شدن است.

وی به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان مجهز رژیم صیهونیستی اشاره کرد و گفت: با این اقدام، لرزه بزرگی بر اندام رژیم غاصب صیهونیستی افتاد.

حجت الاسلام رضا زاده تصریح کرد: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و مذاکره ایران با اروپا فقط برای رفع تحریم ها است و مذاکره به سبک گذشته، اساسا پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/