رضازاده با بیان اینکه بازدیدی بهمراه معاون پرورشی اداره از مدارس شهر عباس آباد سردار داشتیم، اظهار کرد: نقایصی را در آنجا مشاهده نمودم و تذکر میدهیم به رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و معاونین مدیر کل آموزش و پرورش استان که مراکز آموزشی و مدارس شهر عباس آباد نیاز به حمایت جدی استانی و ملی دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با دستور آمریکایی ها بود، اظهار کرد: متأسفانه بعضی ها در کشور هم‌نوا با دشمن شدند.

 

امام جمعه ریگان افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند؛ در سال ۸۲ یک عده از نمایندگان مجلس نامه نوشتند به بنده، یک نامه‌ی واقعاً غیر منصفانه‌ای بود… یک سؤالهایی از ما کردند که جوابش را خودشان باید میدادند چون هم مجلس، هم دولت دست خودشان بود… نامه مضمونش این بود که خلاصه باید تسلیم بشوید و الّا کارتان تمام است. تسلیم نشدیم، ایستادیم و ان‌شاءاللّه باز هم خواهیم ایستاد.

 

وی تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار نیروهای تجربه طلب، تروریستی و کوموله خود را آماده کرده بودند در اغتشاشات اخیر جنگی علیه شهرهای غربی شروع کنند و به دنبال سوریه سازی در ایران بودند که رزمایش سپاه پاسداران و موشک های نقطه زن واهمه به دل دشمنان انداخت.

 

رضازاده عنوان کرد: ما محکم و استوار ایستاده ایم و خون حاج قاسم ها به پای این انقلاب ریخته شده است.

 

خطیب جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه بازدیدی بهمراه معاون پرورشی اداره از مدارس شهر عباس آباد سردار داشتیم، اظهار کرد: نقایصی را در آنجا مشاهده نمودم و تذکر میدهیم به رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و معاونین مدیر کل آموزش و پرورش استان که مراکز آموزشی و مدارس شهر عباس آباد نیاز به حمایت جدی استانی و ملی دارند.

انتهای پیام/