امام جمعه شهرستان ریگان گفت:مردم استان در انتخابات پیش رو نماینده انقلابی انتخاب کنید، انتخاب بد نکنید که برای کشور مشکلات به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه خبری دیار خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه نگاه غرب به زن نگاه گمراه کننده، غلط و ناقصی است، اظهار داشت: از روزی که اروپایی ها صنایع جدید را بوجود آوردند و احتیاج به نیروی کار ارزان و بی توقع و کم دردسر داشتند زمزمه آزادی زن را بلند کردند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه زن را در غرب وسیله ای برای لذت بردن مردان قرار دادند و نامش را گذاشتند آزادی زن، تصریح کرد: نگاه اسلام به زن عزت بخش، کرامت بخش، رشد آفرین و شخصیت دادن به جایگاه زن است.

وی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان ریگان به جهت حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، ابراز داشت: مردم عزیز و وفادار به امام و شهداء همانطور که در ۲۲ بهمن حماسه ای زیبا خلق کردند در ۲ اسفند هم خواهند آمد و با رای خود برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.

امام جمعه ریگان ادامه داد: دست این ملت را باید بوسید و به این ملت رشید، آگاه، بصیر و همیشه در صحنه باید افتخار کرد و مسئولان هم به پاس جبران باید خدمتگزار این ملت باشند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: به نامزدهای انتخاباتی، هواداران و طرفداران انها توصیه می کنیم تقوای سیاسی را رعایت کنند از فضای تهمت و دروغ و شایعه پراکنی برای به زمین زدن رقیب خود جدا پرهیز و شایستگی های خود را بیان کنند.

رنجبر ماهانی بیان داش: چند وقت پیش سفیر انگلیس را در اغتشاشات و اعتراضات مردمی تهران دیدید که دستگیر شد و متاسفانه زود هم آزاد شد.سفیر انگلیس به سران اروپایی می گوید دولت انگلیس نگران هسته ای ایران نطنز و فردو نیست بلکه نگران این هستیم که مجلس یازدهم به دست انقلابی ها بیفتد و دولت ایران از دست ما گرفته شود این دغدغه اصلی ماست.

خطیب جمعه ریگان افزود: مردم استان در انتخابات پیش رو نماینده انقلابی انتخاب کنید، انتخاب بد نکنید که برای کشور مشکلات به وجود بیاید.

وی اداه داد: ۱۶۴ نماینده در مجلس لایحه ننگین fatf را امضاء و تصویب کردند و فقط ۹۶ نماینده مخالف fatf بودند برخی نمایندگان از شفافیت آراء خود در مجلس نگران هستند.

رنجبر ماهانی در پایان عنوان کرد:سوال این جا است که مردم عزیز شرق استان نمایندگانی که شعار انقلابی سر می دهند و لایحیه ننگین FATF را امضا،خواهان آزادی سران فتنه و مخالف شفافیت آرا بودند آیا این نمایندگان انقلابی هستند؟

انتهای پیام/