صادقی گفت: مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در گنبکی به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان امروز در سفر به ریگان با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار رکن آبادی مدیر کمیته امداد شهرستان گزارش عملکردی را ارائه نمود.

او گفت: با حضور پر خیر و برکت امام جمعه، علاقمندی ایشان به کار خیر و همکاری با کمیته امداد باعث شدند که وحدت و انسجام ،همکاری و تعامل با تمامی ادارات و نهادهای شهرستان داشته باشیم.

رکن آبادی اضافه کرد: بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در خصوص رزمایش ایران همدل طبغ غذا و توزیع سبد کالا داشتیم و این یعنی همه پای کار هستند تا گوشه ای از مشکلات مردم حل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این دیدار اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بر دلهای مردم مرهمی باشیم.

وی تصریح کرد :شرایط اقتصادی امروز شبیه دوران جنگ است.

صادقی در ادامه جلسه ی امروز را به اتاق جنگ تشبیه کرد و افزود: باید گره‌گشا باشیم، وقتی مردم گرفتار می‌شوند از جمله مکان هایی که پناه می‌برند دفتر امام جمعه است و باید کاری کنیم که دست خالی برنگردند.

صادقی اضافه کرد: در کمیته امداد نگاه ما این است که یک راه و درآمدی را ایجاد کنیم برای مددجویان مان تا خودکفا شوند.

او خاطرنشان کرد: خیرین پای کار هستند و ما را تنها نمی گذارد و بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در ماه رمضان در استان کرمان کمک کرده اند.

امام جمعه شهرستان ریگان در ادامه اظهار کرد: رفاقت ما با کمیته امداد ویژه است و همیشه با هم همکاری داریم.

رضازاده گفت: به دوستان کمیته امداد گفته ایم که به خود ببالید که در چنین جایی خدمت می کنید که در سر در آن نام امام خمینی (ره)است.

‏وی در خاتمه یک تقاضا هم از مدیر کل داشتند که مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد در شهر گنبکی تاسیس کنند، زیرا فاصله زیادی تا مرکز شهرستان است و رفت آمد مددجویان به مرکز شهرستان سخت است و یک توجه خاصی به این شهر داشته باشید .

صادقی در پاسخ به درخواست امام جمعه گفت: نیکوکاران یک مکان در شهر گنبکی برای این موضوع اهدا کنند، یک مرکز خدمات در آنجا راه اندازی می کنیم.

انتهای پیام/