فرمانده جدید مرکز آموزش شهید باهنر کرمان از راه اندازی مرکز مشاوره ویژه سربازان به منظور ارائه خدمات روانشناختی مناسب در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سلیمانی در آیین معارفه خود، برخی از اهداف این مرکز آموزش را تشریح کرد.

فرمانده جدید مرکز آموزش شهید باهنر کرمان، بصیرت افزایی و ارتقای سطح معنوی کارکنان، خوشایندسازی محیط سربازی، شایسته سالاری و شناسایی نیرو‌های کارآمد، ارتقای علمی و سطح آموزش مبتنی بر اصل مهارت و آموزش‌های میدانی را از اهداف پیش رو خواند و گفت: ارتقای زیر ساخت‌های ورزشی و زیستی و ایجاد فضا و محیطی شاد برای اوقات فراغت سربازان از مهم ترین برنامه‌های پیش رو خواهد بود.

وی افزود: فراهم آوردن محیطی امن توام با آرامش و به دور از هرگونه تنش با راه اندازی مرکز مشاوره ویژه سربازان به منظور ارائه خدمات روانشناختی مناسب را از برنامه‌های مرکز آموزش شهید باهنر کرمان خواهد بود.

سرهنگ سلیمانی ضمن تشکر از حضور و حمایت رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: خدمت به سربازان وطن و جوانان شایسته این سرزمین در زمینه آموزش و نهادینه سازی تاب آوری، مهارت‌های زندگی، تقویت روحیه دفاعی، توسعه آموزش‌های نظامی، کارِ گروهی و مسئولیت پذیری افتخاری بزرگی است.

وی افزود: با توکل به ذات لایزال الهی و با فراروی نهادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم با همگرایی و هم افزایی با وجدان بیدار، مسئولیت پذیری و ولایتمداری با تاسی به مکتب شهدا به ویژه فرمانده قلب ها، فرزند پرافتخار دیار کریمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم در انجام رسالت محوله و برای رشد و بالندگی بیشتر ایران عزیز اسلامی تلاش کنیم.