رضازاده با بیان اینکه در شهرستان ریگان ما فقط تابلوی نصب شده شهرک صنعتی را مشاهده کرده ایم، عنوان کرد: مسئولان شهرستان، استان و کشور مردم و جوانان ریگانی انتظار دارند یک کارخانه در این شهرک ساخته شود تا جوانان این منطقه محروم مشغول به کار شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز و اظهار کرد: جوانان و ملت ایران با دورغ پراکنی و دشمنی رسانه ای و فشار های اقتصادی مقابله کنند.

امام جمعه شهرستان ریگان در ادامه تصریح کرد: راه مقابله با فشار های اقتصادی، تلاش درونی و خنثی کردن تحریم ها از طریق تقویت تولید و تحرک اقتصادی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان ریگان ما فقط تابلوی نصب شده شهرک صنعتی را مشاهده کرده ایم، عنوان کرد: یک تابلو در زمینی نصب شده و نوشته شهرک صنعتی ریگان!؟ مسئولان شهرستان، استان و کشور مردم و جوانان ریگانی انتظار دارند یک کارخانه در این شهرک ساخته شود تا جوانان این منطقه محروم مشغول به کار شوند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه تولید و اشتغال تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: دست روی دست گذاشتن و نگاه کردن به تابلوی شهرک صنعتی شهرستان ریگان برای جوانان کار نمی شود.

رضازاده در خاتمه گفت: امیدواریم در دولت انقلابی مشکل اشتغال جوانان در شهرک صنعتی ریگان که فقط تابلوی آن نصب شده و کارهایی دیگر مثل معدن زفتک این شهرستان حل شود.

انتهای پیام/