رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نباید اصل امنیت ما زیر سوال ببرد، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل حجت‌الاسلام علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم ما در چهل و پنج سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد در انتخابات‌های زیادی به صحنه آمدند و با حضور پرشور و مشارکت بالای خود، حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما از نمایندگان منتخب خود نیز انتظاراتی دارند و تلاش برای رفع مشکلات مردم، توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه و داشتن صداقت از جمله این انتظارات است، بیان کرد: نمایندگان منتخب اگر با مردم صداقت داشته و مردم شاهد تلاش نمایندگان برای حل مشکلات آنها باشند باز هم به صحنه آمده و به داوطلبان شایسته رای می‌دهند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه مردم ما باید به این نکته توجه داشته باشند که امنیت به راحتی به دست نمی‌آید اما به راحتی از دست می‌رود، ادامه داد: امنیت ممکن است بدون هیچ دغدغه و اقدام بزرگی از دست برود به همین دلیل باید به آن به‌عنوان یک کالای اساسی نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار کشور است، گفت: امنیت در پرتو قدرت دفاعی کشور و یا حضور و وحدت مردم محقق می‌شود که مؤلفه دوم آن از مختصات جمهوری اسلامی است.

توکلی افزود: در طول تاریخ انقلاب بارها شاهد بودیم که هر موقع دشمن خیزی برداشته و با توطئه‌ها و فتنه‌ها خواسته تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامی کند، مردم ولایتمدار ما با حضور خود در صحنه اقدامات و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه همیشه در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها شاهد هستیم که دشمن به دنبال آن است که حضور مردم ما را ارزیابی کند و تا حد امکان آن را کم کند، ادامه داد: وقتی حضور مردم کمرنگ شد به تبع آن امنیت کشور مخدوش و به دنبال آن مشکلات دیگر ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی و یا عملکرد برخی از مسئولان، نباید اصل امنیت ما زیر سوال برود، گفت: اگر کوتاهی کنیم امنیت ما آسیب می‌بیند و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم به دولت‌ها رای دهیم بلکه با حضور خود به اهداف و آرمان‌های انقلاب رای می‌دهیم، افزود: مردم ما باید بدانند که این اهداف و آرمان‌ها گاهی زود و گاهی دیر محقق می‌شود؛ گاهی نیز در مسیر تحقق این اهداف و آرمان‌ها دچار کندی‌هایی می‌شویم.

توکلی به مشکلاتی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد و ممکن است خود این مشکلات برای ما ناامنی‌هایی ایجاد کند اشاره کرد و گفت: با وجود همه ناامنی‌ها و مشکلات، امنیتی که ما امروز در کشور داریم ‌در کل دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه چیزی که مهم است این است که ما آرمان‌های انقلاب و نظام را حفظ کنیم و یکی از لوازم این کار بصیرت افزایی در سطح جامعه است، تاکید کرد: جوانان ما نباید از گذشته خود و این انقلاب بی‌خبر بوده و با آن بیگانه باشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن با دروغ به دنبال شبه‌افکنی در جامعه است، ادامه داد: جوانان ما باید بدانند که در بیش از چهل سال گذشته انقلاب اسلامی و کشور ما چه تلخی‌ها و شیرینی‌ها و چه فراز و نشیب‌هایی‌ را پشت سرگذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام وجود در تلاش است که ناامیدی و یاس را در جامعه القا کند و بی‌فایده بودن حضور مردم در انتخابات را به یک باور تبدیل کند، گفت: اگر حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌ماند و مسئله مهم حضور و مشارکت مردم است؛ هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد امنیت ما تضمین‌تر شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/