موسی غضنفرآبادی گفت: کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، قطعا دشمن ملت و سرزمین ایران هستند و آنان آسایش و آرامش مردم را نمی خواهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین موسی غنضفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه امروز، ماهیت آمریکا بسیار آشکار شده است، گفت: خوی درنده، بدعهدی، ستمگری این دولت بر کسی پوشیده نبوده است؛ اما برخی با محافظه کاری و لاپوشانی چهره این دولت را بزک می کنند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شقاوت، بی رحمی و ظلم دولت آمریکا نسبت به مردم این کشور از حد گذشته است، ابراز کرد: امروز اگر کسی از مسئولان، مقامات و سیاسیون در وجودشان آگاهی، اطلاعات، شرف و دلسوزی نسبت به ایران اسلامی و سرزمین  وجود داشته باشد، بحث مذاکره با آمریکا را مطرح نمی کنند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، قطعا دشمن ملت و سرزمین ایران هستند و آنان آسایش و آرامش مردم را نمی خواهند، تصریح کرد: ما نباید تجربه تلخ برجام و بدعهدی آمریکا را به این زودی فراموش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غنضفرآبادی بیان کرد: اگر فردی بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کند در هر سطحی که قرار دارد، دلسوز ملت ایران نیست و او جیره خوار، نفوذی و مزدور است که باز هم می خواهد کشور را معطل کند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در زمینه مبارزه با کرونا نشان دادیم که علی رغم تمامی تحریم هایی که وجود داشت، توانستیم این مسئله را به خوبی مدیریت کنیم و حداقل نسبت به کشورهایی که مدعی قدرت، امکانات و پیشرفت هستند، عملکردمان بهتر بود.

وی افزود: ملت ما بر این باور است که اگر با همین سبک و بی اعتنا به آمریکا و برخی از کشورهای زورگو و بی تعهد حرکت کنیم، قطعا تحریم ها بر ما اثر نخواهد داشت؛ همان گونه که ما قدرت خود را در صادرات بنزین به ونزوئلا نشان دادیم.

حجت الاسلام و المسلمین غنضفرآبادی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی گمان می کند که آسایش، آرامش و بهبود وضعیت اقتصادی کشور با مذاکره با آمریکا رقم می خورد، سخت در اشتباه است و چنانچه فردی از روی جهالت و نادانی چنین حرفی را نزده باشد؛ حتما از روی غرض چنین موضوعی را مطرح کرده است.

انتهای پیام/