امام جمعه شهرستان ریگان گفت: معامله قرن رویایی است که تعبیرش برعکس خواهد شد و این معامله برای تضعیف جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ سازش است که رو به افول است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت: در تاریخ انقلاب های زیادی رخ داد و برخی ها منجر به شکست شد تنها انقلابی که به پیروزی رسید به فرماندهی حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه ریگان ابرازکرد: تنها رمز پیروزی و موفقیت این انقلاب حضور مردم در صحنه و رهبری حکیم، بصیر و فرزانه مثل امام و هم خلفی صالح بعد از امام همچون امام خامنه ای عزیز بود.

وی با بیان اینکه معامله قرن نام یک فیلم هالیوودی است،تصریح داشت: معامله قرن یک تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی که در حال نابودی است.

خطیب جمعه ریگان در ادامه عنوان کرد: معامله قرن رویایی است که تعبیرش برعکس خواهد شد و این معامله برای تضعیف جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ سازش است که رو به افول است.

رنجبر ماهانی اذعان کرد: شکست معامله قرن به اتحاد و انسجام گروه های مقاومت کمک خواهد کرد.

وی گفت: معامله قرن هدفش آن است که بیت المقدس و مسجدالاقصی را اشغال و کاملا یهودی سازی کند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه راهپیمایی میلیونی مردم عراق برای خروج آمریکا از منطقه  از معجزات خون پاک شهدای مقاومت بود،عنوان داشت: خون شهدای مقاومت خون میلیونها عراقی را برای خروج آمریکا از منطقه به جوش و خروش آورد.

رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تصریح کرد:  طبق سخنان حضرت آقا انتخابات حق الناس و پذیرش نتیجه ی قانونی انتخابات هم نیز حق الناس است.

وی افزود: خرید و فروش رأی، وعده های دروغ و نشدنی، فضا سازی مصنوعی، ایجاد تهمت برای جلب آرای مردم، سیاه نمایی، فریب مردم و استفاده نامشروع از اموال مردم همه حق الناس است.

امام جمعه ریگان ابراز داشت: این روزها در بوق و کرنا می کنند که انتخابات تشریفاتی است به آن کسانی که انتخابات را تشریفاتی قلمداد می کنند عرض میکنیم انتخابات تشریفاتی توهین به نظام و انقلاب اسلامی است.

رنجبر ماهانی در پایان اظهار داشت: کسانی که رای مردم در انتخابات را تشریفات می دانند در حقیقت مردم را هم هیچکاره می دانند.این آقایان فراموش نکنند که با همین رای تشریفاتی که خود می گویند امروز مسئولیت گرفته اند. روز انتخابات روز سرنوشت ساز ملت ایران است.

انتهای پیام/