معاون قوه قضائیه گفت: حل مشکلات پزشکی قانونی و کارخانه‌های نئوپان و کوکوپیت را پیگیری می‌کنیم تا سریعتر چرخه تولید این شهرستان روی ریل قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، عباس مسجدی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر اظهار داشت: باید در قبال حق مردم و رفع مشکلات آنها تمام سعی خود را به کار گیریم.

وی از رهبری در کشور به عنوان یک نعمت الهی بسیار مهم یاد کرد و ادامه داد: اگر امروز مشکلات و گره‌های داریم، مطمئن باشید برای آن است که امر و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی را آنگونه که شایسته بوده، اجرایی نکرده‌ایم.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور عنوان کرد: وجود ۱۰۴ شهید در نرماشیر نشان از آن است که مردم این شهرستان مهربان، انقلابی و پای نظام هستند و وظیفه داریم که در حد توان مشکلات آنها را پیگیری می‌کنیم.

مسجدی بیان کرد: اگر در مسیر خدمت و کار باشیم؛ هیچ وقت خستگی نخواهیم داشت زیرا زحمت کشی برای مردم مایه افتخار و انگیزه بخش است.

به گزارش تسنیم معاون قوه قضائیه و‌ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور روز چهارشنبه با استقبال مسئولین وارد شهرستان نرماشیر شد وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق کرد.

وی سپس به بازدید کارخانه دانش بنیان تولید کود و کوکوپیت نرماشیر رفت و از نزدیک با مشکلات تولید کننده آشنا شد.

همچنین معاون قوه قضائیه با حضور در بزرگترین کارخانه تولید نئوپان از شاخ و برگ درختان نخل در استان کرمان از نزدیک با کارگران و مسئول کارخانه دیدار و صحبت های آنها را برای رفع مشکلات شنید.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: حل مشکلات پزشکی قانونی و کارخانه های نئوپان و کوکوپیت را پیگیری می‌کنیم تا سریعتر چرخه تولید این شهرستان روی ریل قرار گیرد.

در ادامه مسجدی معاون قوه قضائیه و‌ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان پای صحبت مسئولین نشست و دغدغه ها و مشکلات را جویا شد.

انتهای پیام/۵۱۱/