فرماندار شهرستان ریگان گفت: مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان شامل گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، پیش از ظهر امروز اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان ریگان با حضور فرماندار، شیخ جعفرریگانی، جانشین سپاه ریگان، سرهنگ جرجندی مدیر مجامع بسیجیان استان کرمان، جمعی از بسیجیان، کارگروه‌های مجمع و هیئت‌های اندیشه‌ورز در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان برگزار شد.

 

مراد آبیار در این مراسم ضمن خیرمقدم و با تبریک پیروزی‌های رزمندگان جبهه مقاومت، اظهار کرد: مجمع بسیجیان شهرستان ظرفیت بسیار خوبی متشکل از صاحب‌نظران و نخبگان است.

 

فرماندار ریگان افزود: مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان شامل گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است.

 

وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های بسیج تشکیل همین مجمع است چرا که این مجمع مشکلات را رصد و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کند.

 

مراد آبیار گفت: این مجمع متشکل از افراد دلسوز، انقلابی، بسیجی و صاحب‌نظر است ظرفیتی عظیم و ارزشمند برای کمک به سایر دستگاه‌ها جهت حل مشکلات مردم است.

 

گفتی است در پایان این مجمع دو طرح اقتصادی با عنوان طرح علم و تحقیقات فناوری با موضوع جلوگیری از خشکیدگی محصول خرما و طرح اقتصادی و زیربنایی کاشت دوباره و جوان‌سازی نخیلات ارائه گردید.

 

انتهای خبر/