رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و شرق استان کرمان گفت‌: تا امروز ۴ اسفند هیچ مورد مثبت از ویروس کرونا در شرق کرمان نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،عباس زاده،گفت‌: با توجه به فصل سرما بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند و اگر موردی به ویروس کرونا مثبت باشد به وزارت بهداشت کشور اعلام و هم به اطلاع مردم می رسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم تاکید کرد: اگر مورد مشکوکی بود حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند و تا امروز آزمایشات انجام شده موردی مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بم و شرق استان کرمان خوشبختانه نداشته ایم.

عباس زاده گفت : آزمایشات ویروس کرونا به صورت متمرکز در آزمایشگاه‌های مستقر در تهران انجام می شود و همه دانشگاه ها‌ی علوم پزشکی نمونه‌های مشکوک به ویروس کرونا را به تهران ارسال می کنند و در اولین فرصت نمونه‌ها مورد آزمایش قرار می گیرد و جواب آزمایشات سریعا داده می شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مردم آرامش و خون سردی خود را حفظ کنند و نکات بهداشتی لازم را رعایت و شستن مرتب دستها را با صابون انجام دهند.

عباس زاده از مردم خواست به شایعات که عده‌ای سودجو در فضای مجازی منتشر کردند توجه نکرده و از منابع رسمی اخبار را دنبال کنند.

انتهای پیام/