رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بم، از نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره در ماههای گذشته سال جاری خبر داد.

سعید شهسوارپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت: در راستای تردد ایمن و روان وسايل نقلیه در محور های این شهرستان نصب و راه اندازی انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی ، چراغ های هشدار دهنده در نقاط حساس و حادثه خیز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰۰ عدد تابلو و چراغ هشدار دهنده در محورهای شهرستان نصب گردیده، افزود: شست و شوی علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم در تمامی حوزه و آزاد سازی حریم راه در محور ها از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

شهسوارپور تصریح کرد: لکه گیری در محورهای تحت پوشش نیز در الویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تامین و لکه گیری راه های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰ متر مربع در راه های شریانی و روستایی مرتفع شده است.

وی افزود: ۵۵ کیلومتر در راه‌های شریانی و روستایی پاک سازی و در همین مسافت قنوهی موجود با گریدر تنظیم و ۶۰مورد تنقیه و لایروبی پل ها در مهر ماه سال جاری نیز انجام شده است.

شهسوارپور خاطرنشان کرد:خط كشي بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای ارتباطی شهرستان (بخش دهبکری) ، ریگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته به طول ۵۰ کیلومتر، ۴۰ مورد تقویت دیوارسیون پل ها و درزگیری در راه های آسفالته به طول ۳ هزار متر از دیگر اقدامات راهداری شهرستان بم بوده است.

وی بیان داشت : گشت های راهداری این اداره ۲۴ ساعته در حال خدمات جاده ای می باشند تا قصوری در امر حمل و نقل پیش نیاید.

شهسوارپور در پایان ضمن آرزوی سفری ایمن برای کاربران جاده ها از آنها خواست با رعایت قوانین و استراحت به موقع در سفرهای طولانی از بروز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری کنید.

انتهای پیام/