فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :هدف پلیس بالا بردن امنیت اجتماعی در شأن و منزلت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، طی مراسمی امروز با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه، بخشداران، شهرداران، فرمانده و مسئولان انتظامی ریگان از زحمات سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی تقدیر و سرهنگ اسحاق دریجانی بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان ریگان معرفی شد.

سردار عبدالرضا ناظری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی ریگان خاطر اظهار کرد: ۱۸ سازمان در پیشگیری از وقوع سرقت نقش دارند که انتظار است مسئولین امر پای کار باشند.

وی با اشاره روحیه شهادت طلبی در نیروی انتظامی، افزود : پلیس با تلاش شبانه روزی به دنبال ارتقاء امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در جامعه است.

ناظری اذعان کرد: امینت حاکم در شهرستان ریگان و شرق استان مثال زدنی است اما با تلاش مضاعف باید بهتر از این باشد.

سردار ناظری در ادامه گفت : در زمینه هوشمندسازی اقدامات خوبی در دستور کار است تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد : مردم و مسئولان علاوه در بحران های طبیعی سیل، زلزله در بحث رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند و نیروی انتظامی هم در این زمینه اقداماتی رو دنبال می کند.

سردار ناظری وجود سلاح های غیرمجاز را آسیب و تهدیدی برای جامعه بیان کرد و گفت : پلیس موضوعات امنیتی را تا حصول نتیجه و دستگیری مخلان نظم و امنیت دنبال می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد : مردم و مسئولین در مرحله اول شیوع کرونا همگام با مدافعان سلامت پای کار بودند و امیدواریم در مرحله دوم نیز موفق باشیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا را شکست بدهیم.

انتهای پیام/