فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: هفته ناجا فرصت ارائه خدمات بیشتر به مردم و نمایش اقتدار پلیس است.

سرهنگ عباس احمدپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل، اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی است که ما بتوانیم خدمات و ماموریت‌های خود را به مردم ارائه دهیم و در کنار این ارائه خدمات و برنامه‌ها مردم با وظایف و عملکرد نیروی انتظامی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ناجا “پلیس مقتدر_ امین مردم” است گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۳مهر آغاز و تا ۱۹ این ماه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی ریگان در هفته ناجا عنوان کرد: در هفته ناجا برنامه هایی با محوریت‌ اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور کارکنان پلیس در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده انتظامی و ارائه گزارش در نماز جمعه این هفته، سرکشی و دیدار با خانواده های محترم شهدا ، دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، غبار‌روبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان و همچنین اجرای مسابقات ورزشی خانواده کارکنان ازجمله برنامه های هفته ناجا است.

احمدپور بازدید دانش‌آموزان از کلانتری، حضور کارشناسان پلیس در مساجد و مدارس، ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای ، نشست تعاملی با ادارات و معتمدین محله‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: همایش طلایه داران فرهنگ، همایش تپه ‌نوردی و پیاده‌روی پرسنل نیروی انتظامی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی نیروی انتظامی برای هفته ناجا در شهرستان ریگان است.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم و مسئولین و تلاش همکاران انتظامی ; در مراسمات ملی و مذهبی از جمله لیالی قدر ، روزقدس، اعیادفطر و قربان، تاسوعا و عاشورا ، رژه دفاع مقدس و … از اول سال جاری امنیت مطلوبی را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی ریگان در پایان تصریح کرد : در اجرای برنامه های هفته ناجا از ظرفیت ارزشمند رسانه ها و پایگاه های خبری استفاده می شود.

انتهای پیام/