حجت الاسلام غضنفر آبادی نماینده مردم نجیب شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، متن این پیام به شرح ذیل است:

۱۳ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر ملت رشید ایران مبارک باد، آن زمان که جوانان انقلابی با تسخیر جاسوس خانه سیلی محکمی به گوش آمریکا نواختند کمتر کسی پوشالی بودن قدرت آمریکا را باور داشت اما امام راحل عظیم الشان شجاعانه فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. امروز که صدای خوردن شدن استخوانهای این غول پوشالی بلند است بخوبی کلام امام راحل بر همگان قابل درک است.

آنروز که رهبر تیز بین و دور اندیش انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) فرمود این کشتی تایتانیک(آمریکا) در حال غرق شدن است شاید برخی تردید داشتند ولی امروز کسی تردید ندارد جز کسانی که در خواب رویای غرب هستند.

انتخابات اخیر آمریکا هم پرده از برخی از حقایق آمریکا بر خواهد داشت و هم به غرق شدن آن سرعت خواهد بخشید. حاکمان نادان و مغرور آن، زمانی که با جنایات وحشتناک در اطراف جهان از کشتن زنان و کودکان لذت می بردند نمی دانستند که این وحشی گری ها روزی دامان خودشان را خواهد گرفت و آنروز، امروز است و هیچ انسان عاقلی برای نجات خود دست در دست در حال غرق نمی گذارد و ای کاش همه بی‌خبران و رویا پردازان این حقیقت را درک می کردند و به انبوه داشته های خود افتخار می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفر آبادی نماینده مردم ولایتمدار شرق استان کرمان

انتهای پیام/