امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه فرار مالیاتی و عدم پرداخت عوارض در شهر زیاد داریم،تصریح داشت:فرار مالیاتی برخی از اشخاص در شهرستان زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:در روز های اخیر در شب شهادت در مرکز شهر دو محفل عروسی برگزار بود و بنده به عنوان رییس ستاد امر به معروف از مسئولین و فعالین عرصه رسانه گلایه دارم.

وی افزود:ظرفیت و‌ توان ما خیلی بالاست،باید از مراسمات عروسی و جشن که در شب های شهادت برگزار میشود جلوگیری شود ،لذا انتظار ما این است که مسئولین به صورت محکم ایستادگی و جلوگیری کنند.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه کسی که در شب شهادت ارگ می نوازد دو ماه وسایلش ضبط شود،بیان داشت: از شهردار درخواست داریم تلویزیون شهری را در مناسبت ها فعال کند تا مردم بدانند که امشب شب شهادت می باشد.

وی با بیان اینکه فرار مالیاتی و عدم پرداخت عوارض در شهر زیاد داریم،تصریح داشت:فرار مالیاتی برخی از اشخاص در شهرستان زیاد است.

رنجبر ماهانی در پایان اظهار داشت:این نباشد اشخاصی که ازدیگر شهر ها به اینجا آمدند و کار تجاری انجام می دهند در طول سال هیچ مالیاتی پرداخت ننمایند.

انتهای پیام/