فرمانده انتظامی ریگان از کشف خودروی سمند سرقتی کمتر از 12 ساعت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

اسحاق دریجانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل در تشريح اين خبر اظهار کرد : در پی گزارش شهروندی به تیم گشت پلیس مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو سمند در شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ریگان، افزود : در این رابطه ماموران انتظامی نسبت به اجرای طرح مهار و کنترل محور ورودی وخروجی محور ریگان – ایرانشهر اقدام کردند .

وی تصریح کرد : ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی طی یکسری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور را که به سمت مناطق کوهستانی در حال انتقال بود شناسایی و با همکاری یگان امداد به محل موردنظر اعزام شدند.

سرهنگ دریجانی اذعان کرد : سارقان به محض مشاهده مأموران پلیس در محل ، عرصه را بر خود تنگ دیده ، خودرو را رها و به طرف مناطق صعب العبور متواری شدند.

وی با بیان به اینکه یک سارق شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان و خودرو کشف شده نیز تحویل مالباخته شد که این امر رضایت شهروند را به دنبال داشت و از اقدام به موقع پلیس تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در پايان به شهروندان توصيه كرد:از وسايل ايمني خودرو نظير دزدگير،سوئيچ مخفي،قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرده و خودروی خود را در محل هاي خلوت و تاريک پارک نکنند و از روشن گذاشتن خودرو بدون سرنشین حتی برای لحظه ای خودداری کنند.

انتهای پیام/