عملیات ساخت باند دوم ریگان _نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۳ تیر ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای بهمراه دکتر جلالی معاون سياسی و امنیتی استانداری کرمان، فرمانداران شرق و مدیر کل راه شهرسازی استان عملیات ایجاد باند دوم ریگان _نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: قطعه اول باند دوم محور ریگان نرماشیر به طول ۶کیلومتر از سمت شهرستان ریگان امروز آغاز شد.

حافظی بیان داشت: برای آسفالت قطعه اول این محور ۷۸میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان داشت:؛با تعیین پیمانکار روند اجرایی این محور حادثه خیز به سرعت انجام و مردم شرق استان از مزایای آن برخوردار خواهندشد.

نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی اظهار داشت: به‌زودی عملیات اجرایی این باند از سمت نرماشیر به طول ۱۰کیلومتر آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام موسی غضنفرابادی بیان داشت: از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری ۱۰۰میلیارد تومان برای این محور اختصاص یافته است.

وی افزود: این محور یکی از محورهای حادثه خیز استان می باشد که ۴۵کیلومتر از این محور در شهرستانهای فهرج،نرماشیر وریگان می‌باشد.

انتهای خبر/