معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمک‌های مردمی در سال جاری رشد ۳۶ درصدی داشته است و مردم با شفاف‌سازی حتماً بیشتر مشارکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور صبح امروز در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری و جشن رمضان استان کرمان با بیان اینکه کرمان یک استان ولایتمدار و مقاوم است که امروز آوازه جهانی دارد، اظهار داشت: استان کرمان پایه‌گذار یک مکتب زندگی‌بخش و درس‌آموز است که شهید سلیمانی با خلوص و ایثار و فداکاری آن را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته توفیق پیدا کردم به زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان بروم، افزود: این معنویت نشان از خلوص باطن شهید سلیمانی و ذوب در ولایت بودن، این شهید است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه امروز استان کرمان متعلق به کرمانی‌ها نیست و همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان به این استان افتخار می‌کنند، گفت: مردم‌باوری و ایمان به مردم پایه اساسی پیشرفت و توسعه کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم باوری را همه باید در کارها جدی بگیریم و تا به مردم ایمان نداشته باشیم صرفاً شعار مردمی دادن، ما را به سمت توسعه نمی‌برد، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی به معنای واقعی بوده و در کنار آن نهاد کمیته امداد نیز یک نهاد کاملاً مردمی است.

آسوده با بیان اینکه افرادی که در کمیته امداد کار می‌کنند اگر به این نکته باور نداشته باشند نمی‌توانند مردم را به صحنه بیاورند، ادامه داد: راهبری خیر و احسان برای ما اهمیت دارد و کار ما صرف تصدی‌گری خیر و احسان در کشور نیست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد باید بستر کارهای خیر و نیکوکاری و احسان کردن در کشور را ایجاد کند، بیان کرد: به صحنه آوردن تمام بسترهای لازم برای کار خیر و نیکوکاری اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه بنا به هر دلایلی که یکی از مهمترین و واضح‌ترین دلایل آن تحریم‌ها و دشمنی دشمنان است، گفت: این موضوع باعث شده که مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم اثر بگذارد و امروز ما وظیفه داریم که ساکت ننشینیم و فقط اداری به مسائل نگاه نکنیم.

آسوده با اشاره به اینکه دنیای استکبار تمام تلاش خود را گذاشته تا نظام اسلامی را ساقط کند، افزود: اگر نیروهای نظامی ما جان بر کف مقابل دشمن ایستادند ‌ما هم وظیفه داریم بدون نگاه اداری کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به صحنه آوردن مردم برای رفع نیازهای مردم توسط خود مردم وظیفه کارکنان کمیته امداد در سراسر کشور است، ادامه داد: مناسبت‌های ملی و مذهبی یک ظرفیت برای تهییج مردم نسبت به هم‌نوع خود است و جشن نیکوکاری از این دست برنامه‌ها است تا کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات محرومان به صحنه آمده و این کمک‌ها جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه ما باید مانند پدر و مادری که حاضر هستند از خودشان برای فرزندان خود بگذرند باید برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنیم، بیان کرد: تقاضای ما از مجموعه همکاران کمیته امداد در سراسر کشور و استان کرمان است که تلاش کنند تا مشارکت مردمی افزایش پیدا کند چرا که چشم امید بسیاری از نیازمندان جامعه به کمیته امداد است و شما ماموران خدا و دستان خدا برای کمک به نیازمند جامعه هستید.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در سال جاری رشد ۳۶ درصدی داشته است و مردم با شفاف‌سازی حتماً بیشتر مشارکت می‌کنند، گفت: باید نیازمند واقعی جامعه را بشناسیم و امانت مردم را به دست نیازمندان برسانیم؛ کار سختی است و درخواست‌ها زیادی وجود دارد اما باید بدانیم که کار عظیمی است و جایگاه آن نزد خداوند خواهد بود.

آسوده با اشاره به اینکه جای تقدیر از رسانه‌ها دارد که ما را در این امر مهم کمک کردند، افزود: ارائه گزارش عملکرد به مردم باعث افزایش مشارکت شده است و در نوروز پیش رو باید با توان بیشتر تلاش کنیم تا بیشتر بتوانیم در کنار محرومان جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه شک نکنید که دشمن وضعیت اقتصادی مردم را نشانه گرفته است، ادامه داد: عملکرد ما در جهت پاسداری از اسلام و دین خدا است، چرا که مقابل این توطئه دشمن ایستاده‌ایم و به کمک نیازمندان می‌رویم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه انتخابات را در ۱۱ اسفند ماه جاری در پیش داریم، گفت: با توجه به اینکه کمیته امداد از جانبداری از داوطلبین انتخاباتی ممنوعیت دارد، اما حتماً همه کارکنان و خانواده کمیته امداد در انتخابات شرکت می‌کنیم و بار دیگر دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/۵۱۱/