حجت الاسلام ریگانی گفت: از مسئولان درخواست داریم زمینه آسایش و راحتی را در روستاها فراهم کنند تا این مردم هم از عدالت اجتماعی برخوردار باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: جامعه‌ای که نیروی انتظامی و فرزندان نظامی خود را عزیز بدارد و اکرام کند آن ملت همیشه از امنیت پایدار برخور و پیش خدا عزیز خواهند شد.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان تصریح کرد: تمام ریگان و ریگانی باید نسبت به این امنیت پایدار با این جامعه بزرگ امنیتی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه هر کسی باید یک پلیس باشد و با این نهاد مقدس همکاری کند، عنوان کرد: مردم همکاری و ارتباط خود را با پلیس داشته باشید تا امنیت حاصل شود، اخلاص و خدمت بی ریای فرزندان انتظامی امنیت را دوچندان می‌کند.

ریگانی با بیان اینکه روستا زادگان و عشایر باید به روستایی بودن خود افتخار کنند، افزود: از مسئولان درخواست داریم زمینه آسایش و راحتی را در روستاها فراهم کنند تا این مردم هم از عدالت اجتماعی برخوردار باشند.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه عنوان کرد: کوچ روستا نشینان به حاشیه شهرها ضربات سنگینی را در پی دارد

حجت الاسلام ریگانی در خاتمه با اینکه امسال پیاده روی اربعین حسینی را نداریم، خاطر نشان کرد: هر خانه یک حسینیه شود و قلب ما به واسطه ی پدر و مادرانمان با امام حسین علیه السلام واکسینه شده است و کسانی که قصد تضعیف این نهضت بزرگ را دارند کور خوانده اند.

انتهای پیام/