فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۱ کیلو تریاک از نقاط صعب العبور کویر بم طی عملیات تکاوران ۱۱۴ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴”بم” با انجام اقدامات اطلاعاتی در کویر این شهرستان متوجه حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از دشت “سمسور” به سمت مرکز کشور شدند.

او افزود: ماموران یگان تکاوری به مدت ۴۸ ساعت تمام مسیر‌های مورد نظر را رصد و در نهایت در محور” فهرج-عزیزآباد” به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: راننده خودرو با بی توجهی اقدام به فرار کرد که با عکس العمل سریع ماموران و شلیک دقیق به لاستیک ها، خودرو متوقف شد.

سردار ناظری با اشاره به فرار متهم با استفاده از تاریکی شب، تصریح کرد: ماموران از خودروی مذکور ۳۴۱ کیلوگرم تریاک کشف و درادامه برای دستگیری وی با هماهنگی مقام قضائی اقدام به بازرسی از منزل وی کرده، که موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری مهمات شدند.

او با اشاره به اینکه تلاش تکاوران برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تاکید کرد: در سایه اشرافیت تکاوران پلیس بر محدوده کویر وسیع استان و نقاط صعب العبور آن اجازه نخواهیم داد این پهنای گسترده مورد سوء استفاده مخلان نظم و امنیت قرار بگیرد.

انتهای پیام/