نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند، در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی ‌سلیمانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی امسال اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است، از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

وی افزود: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند، در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشان داده اهداف خود را یکی پس از دیگری توانسته در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور در سطح بین‌الملل تعقیب کند و در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی جدید در عرصه جهانی سردمداری کند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله مردم با همین قاطعیت و صلابتی که از اول پای انقلاب بوده‌اند، همچنان این مسیر را ادامه دهند و در انتخابات نیز حضور پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام/