جوانان شهر رحمت آباد ریگان با ارسال پیام برای پایگاه خبری دیارنخل از مسئولان درخواست دارند برای ورزش جوانان این شهر فکری بردارند.

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت تمامی مسئولین شهرستان ریگان به خصوص مسئولین شهررحمت آباد… ماجوانان ورزش دوست شهررحمت آبادگلایه ای داشتیم ازمسئولین این شهر چرا که الان بیشتر از روستاهای شهرستان ریگان اززمین چمن ودیگراماکن ورزشی بسیارخوبی برخوردارهستنداما متاسفانه شهررحمت آبادبااین همه جمعیت وجوان ورزش دوست فاقدزمین چمن ودیگراماکن ورزشی میباشدحتی مدتی پیش به اسم جوانان شهررحمت اباد میز تنیس(پینگ پنگ) باحضورتمامی مسئولین افتتاح گردید وماجوانان دلمان خوش شد ک حداقل یکی ازاماکن ورزشی دراین شهرافتتاح ومیتوانیم ب خوبی ازاین ورزش بهره ببریم که متاسفانه بعدازافتتاح بلافاصله جمع آوری و به دورازدسترس جوانان قرارگرفت… حالاماجوانان تاچه زمانی بایداز اماکن ورزشی بی نصیب باشیم وتا کی باید به روستاهای اطراف برویم و با آنها هم بازی شویم

ازمسئولین محترم تقاضادارم خواهشاپیگیری کنید🙏

 

#پیگیری_پایگاه_خبری_دیارنخل

بسمه تعالی

با سلام، به استحضار مردم شریف شهر رحمت آباد می رساند که مشکلات شهر بر همگان عیان است و روشن، و از آنجا که مسئولان شهرستان و بعضاً مسئولین استانی از نداشتن امکانات ورزشی و رفاهی این شهر آگاهی کامل دارند و خواسته جوانان ورزش دوست به حق و مطالبه اصلی شورای اسلامی و شهرداری است. افتخارات جوانان رحمت ابادی در ورزش والیبال و فوتسال و کسب مدال در شهرستان زبانزد بوده و خواهد بود. اما با توجه به موضوع وقف ۶ دانگ شهر متاسفانه فقط اسم شهر را یدک می کشیم و انجام ساخت و ساز یا سایر کارهای عمرانی را سخت و سخت‌تر کرده است. اما با تمام این تفاسیر در صدد رفع مشکل هستیم و بزودی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رحمت آباد