حجت الاسلام رضا زاده امام جمعه ریگان زبان مشترک و همگانی ملت ایران در روز ۱۳ آبان را غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و این روز را روز به یادماندنی در تاریخ ملت ایران توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، جلسه گرامیداشت سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شهرستان ریگان قبل از ظهر امروز با حضور امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار ، شهردار و شورای شهر گنبکی، رئیس اداره ارشاد، رئیس بنیاد شهید، مدیر آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس اداره امور کتابخانه ها، جانشین فرماندهی انتظامی و نمایندگان دیگر ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده امام جمعه شهرستان بر هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم و رعایت پروتکل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونا تاکید کرد و افزود: با توجه به بد عهدی های استکبار جهانی و بمنظور گرامیداشت این روز تصمیم بر این شده که برنامه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان بصورت تجمع با شکوه و پر بار و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

خطیب جمعه شهرستان ریگان زبان مشترک و همگانی ملت ایران در این روز را غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و ۱۳ آبان را روز به یادماندنی در تاریخ ملت ایران توصیف و اظهار کرد: با توجه به هجمه رسانه ای دشمن علیه انقلاب، این مناسبت را باید گرامی داشته و رخدادهای این روز تاریخی در سطح مراکز علمی و مدارس بصورت مجازی به تفصیل تشریح و تبیین شود.

وی بر تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح شهر و روستاهای شهرستان تاکید کرده و همکاری همه نهادها و دستگاه های دولتی برای گرامیداشت این روز را خواستار شد.

گفتنی است در این نشست دیگر اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون برگزاری هر چه باشكوه تر مراسم ۱۳ آبان بیان نمودند .

در نهایت مصوب شد تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی روز ۱۳ آبان ساعت۹/۳۰صبح در محل میدان عاشورا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

انتهای پیام/