مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۵۴ درصد جامعه تحت پوشش کمیته امداد استان زنان سرپرست خانوار هستند که امسال بالغ بر ۱۰۰ مورد بازگشت به زندگی این افراد انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان صبح امروز در ستاد جمعیت استان کرمان که با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبراعظم(ص) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدند و در واقع پیروز واقعی این میدان مردم هستند.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت از اولویت‌های کشور است و مقام معظم رهبری از سال ۱۳۹۰ به این موضوع تاکید دارند، گفت: حمایت از خانواده از برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) است و بیش از سه هزار سری جهیزیه در سال جاری بین زوجین جوان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای تهیه این جهیزیه‌ها هزینه شده است که خدا را شاکر هستیم که توانستیم مشکلی را از نیازمندان جامعه برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه اعطای وام ازدواج برای کارکنان و فرزندان همکاران بازنشسته نیز داشته‌ایم، ادامه داد: ۶۰ مورد هدیه ازدواج نیز به فرزندان بازنشستگان اعطا شده که همه این اقدامات در راستای تشویق به ازدواج و فرزندآوری بوده است.

عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۵ هزار سری جهیزیه به زوجین تقدیم شده است، بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار مورد مشاوره ازدواج برای زوجین تحت پوشش کمیته امداد نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان کرمان زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: برای ازدواج مجدد این بانوان برنامه‌ریزی شده و در سال جاری بالغ بر ۱۰۰ مورد بازگشت به زندگی این افراد پیگیری و انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مورد برای درمان ناباروری در مرکز درمان ثبت‌نام کردند که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: خوشبختانه تعداد خوبی از این زوجین به فرزند رسیدند.

انتهای پیام/۵۱۱/