در جلسه امروز با فرمانداران استان تدابیر دولت در حوزه سفرهای نوروزی، تنظیم بازار و کرونا ابلاغ و پنج فرماندار جدید استان کرمان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، علی زینی‌وند اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی قرار داریم صبح امروز جلسه‌ای را با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان داشتیم.

وی با اشاره به جزئیات جلسه امروز گفت: در این جلسه تدابیر و تاکیدات دولت در حوزه سفرهای نوروزی، تنظیم بازار، کرونا و سایر حوزه‌ها به با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان کرمان ابلاغ و تاکیدات و جمع‌بندی‌های لازم انجام شد.

استاندار کرمان به وعده خود مبنی بر تعیین فرمانداران شهرستان‌‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: در جلسه امروز تعدادی از فرمانداران جدید شهرستان‌های استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از تغییراتی که قرار بود در حوزه فرمانداران انجام شود، انجام شد و بخش دیگر آن در موقع مقتضی و بعد از تعطیلات انجام می‌شود ادامه داد: امروز ۵ نفر از فرمانداران جدید استان کرمان معرفی می‌شوند.

علی زینی‌وند استاندار کرمان سرپرست پنج فرمانداری کرمان را منصوب و با صدور احکامی سیدحسام حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری فاریاب، محمد فلاح کهن سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج، سیدرضا حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زرند، حسین آقاملایی سرپرست فرمانداری شهرستان رابر و حمزه وفایی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر منصوب کرد.

لازم به ذکر است استاندارکرمان از نیک نفس، شهسوارپور، صادق‌زاده، امیرحیدری و میرصادقی فرمانداران سابق شهرستان‌های یاد شده نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/